OBCHODNÍ PODMÍNKY a INFO PŘED OBJEDNÁNÍM

Od 1.3.2017 nepřijímáme hotovostní platby. Zboží je potřeba uhradit přes účet. Po objednání vám přijdou pltební údaje. Jakmile se peníze připíší na účet, tak vám zboží přivezeme. Zboží, které zasíláme na dobírku se to netýká.

Rozvážíme zboží KAŽDÝ den, dle domluvy.V Brně je rozvoz možný i v sobotu a neděli po domluvě!!!! Je potřeba ale objednat do pátku dopoledne.

 

Zboží, které posíláme ať PPL nebo Česká pošta rozesíláme 2x týdne. Ne každý den. Je potřeba s touto lhůtou počítat.

 

Pokud potřebujete doručit zboží v brzkých ranních hodinách nebo pozdních večerních hodinách stačí nám to pouze sdělit. Rádi vám vyhovíme.

 

 

Nemáme kamenný obchod pouze eshop a rozvážíme, takže na danné adrese pouze po telefonní domluvě !!!!  Objednávky vyřizujeme ve večerních hodinách. Pokud potřebujete něco akutně, prosím kontaktujte nás telefonicky po 15h anebo mezi 7 - 8h ráno.Budeme se vám snažit maximálně vyjít stříc.

 

Žádné zboží není přímo skladem u nás,ale denně vyzvedáváme v centrálním skladu 2x denně. Některé značky máme v několika skladech po České republice, tak je potřeba počítat s dodací lhůtou až 3 dny.Vyčkejte na email od nás nebo vás telefonicky zkontaktujeme a potrvdíme vám, že zboží je fyzicky k dodání.

 

Věci na objednávku, pelíšky a škrabadla,je třeba počítat s dodací lhůtou. Pokud vás cokoliv zajímá bližšího o danném zboží kontaktujte nás aksarahcz@gmail.com

 

 

 

I. Obecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.nakrmme.cz  Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Prodávajícím je:
Roman Buchta
Místo podnikání: Košinova 97, Brno, 612 00

zboží je možné po domluvě na ulici Košínova 97, Brno

IČO: 633 81 460
podnikatel není plátce DPH
podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku vedeného na Magistrátu města Brna

 

Doprava zboží:

- v Brně u objednávky nad 500kč rozvoz ZDARMA

- pro mimobrněnské Zdarma u objednávky nad 3000kč. Balíky jsou omezeny do 25kg. Nad 25kg je potřeba dohodnout dopravu s námi přes email nebo telefonicky. Kontaktujte nás a my se s vámi spojíme.

- Cena balíku pod 3000 je dle tarifů české pošty

-

 

Způsoby dopravy:

Česká republika

1. Česká pošta - zboží je zasíláno jako obchodní balík

Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v případě nezastižení bude zásilka uložena na nejbližší poště.

1a) dopravné a balné při platbě bankovním převodem činí 100,-Kč
(při objednávce nad 3000,- Kč dopravné a balné ZDARMA) nad 25kg je nutné dohodnout s námi dopravu nebo poštovné předem!!!

1b) dopravné a balné při platbě dobírkou činí 180,- Kč
(při objednávce nad 3000,- Kč dopravné a balné ZDARMA) nad 25kg je nutné dohodnout s námi dopravu nebo poštovné předem předem..

2. Rozvoz po Brně rozvoz zboží až k Vám domů

Tento způsob dopravy platí pouze na území města Brna. Rozvoz probíhá každý den, ale hodina dle domluvy. Hodinu, která vám nejvíce vyhovuje napište prosím do objednávky. Pro přesný čas dodání budete kontaktováni naším pracovníkem. Platba probíhá hotově při předání zboží.

dopravné za rozvoz činí 50,- Kč (při objednávce nad 500,- Kč dopravné ZDARMA)

 

3. Platba předem

 

kupující uhradí poplatek a cenu za zboží předem. jakmile budou peníze připsány na náš účet, obratem zboží zasíláme. Bez prokazatelného pohybu na účtu zásilky předem nezasíláme. pro tuto možnost prosím použijte zásilku na dobírku.

4. Osobní odběr zboží

Osobní odběr zboží je možný v Brně na adrese po dohodě Košínova 97, Brno ( 777000241) . A to po předchozí telefonické nebo emailové domluvě. Nejlépe v čase od 20h - 22h. Platba probíhá hotově při předání zboží. Tato služba je ZDARMA. Nemáme platební terminál!!!!

 

Kupujícím je:


1. spotřebitel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
2. podnikatel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

 

II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu nakrmmě  jsou závazné. Podáním objednávky (vyplněním a odesláním objednávkového formuláře, příp. telefonicky či e-mailem) kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jehož nedílnou součást tvoří reklamační řád a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.


2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího).

 
3.Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. 


4. Ceny zboží jsou vyznačeny u jednotlivých položek zboží a platí do vyprodání zásob. Ceny za dopravu, příp. další poplatky si kupující může ověřit na stránce doprava.Před odesláním objednávky bude celková cena objednávky vypočtena a kupující odsouhlasí konečnou cenu zboží včetně dopravy a všech případných poplatků.


5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. 


6. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu paliveomacky.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. (viz ochrana osobních údajů)


7. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které kupující používá.

 

III. Zaslání zboží

Dodací lhůta a způsob dopravy: 

1. Prodávající zajistí dopravu na kupujícím určenou adresu. Zvolený způsob dopravy, platby a výše objednávky určuje její cenu. Aktuální možnosti dopravy jsou dostupné na stránce doprava.
2. Objednané zboží je zpravidla expedováno do 1-5 pracovních dní od vytvoření objednávky kupujícím, respektive v nejkratším možném termínu, pokud je skladem.  

3. Doba doručení je závislá na kupujícím zvolené formě přepravy.

Možnosti platby za zboží:
hotově
dobírkou
bankovním převodem *
 

Převzetí zboží:

1. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou kupující stanovil v objednávce.


2. Prodejní doklad je součástí zásilky a zároveň slouží jako záruční list.


3. Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu. Dále doporučujeme sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat e-mailem prodávajícímu. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. V opačném případě se může spotřebitel vystavit situaci, kdy mu prodávající prokáže, že zboží bylo dodáno v pořádku - tedy nepoškozené, tím ovšem nemůže být jakkoli omezeno právo kupujícího, který je spotřebitelem, uplatnit svá práva plynoucí z příslušné kupní smlouvy. Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá tento kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.

 

IV. Reklamace a záruka zboží

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR.
2. Záruční doba, resp. datum doporučené spotřeby je uveden na každém výrobku v jeho popisu.
3. Jako záruční list slouží prodejní doklad

 

V. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující, který je spotřebitelem, má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží dle platného § 53, odst. 7 Občanského zákoníku.

 

Toto právo není primárně určeno pro řešení reklamace zboží.Pokud se tak rozhodne, musí projev vůle o odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Kupující je povinen odevzdat prodávajícímu nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím zpět.

 

Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem a to nejpozději do 30 dnů od účinnosti projevu vůle kupujícího (od doručení odstoupení od smlouvy).Při nesplnění uvedených podmínek může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží. V případě nedodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy je takové odstoupení od smlouvy neplatné a spotřebiteli tím nevznikají žádná práva na vrácení zboží.

 

Při nevyzvednutí zboží uloženého na poště po  skončení úložní doby a vrácení zpět bez udání důvodů, je kupující povinen dle nového obchodního zákoníku vrátit poštovné v uvedené ceně do 7 dnů na  vystavený účet.
 

VI. Závěrečná ustanovení

1.Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.


2.Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu Internetového obchodu nakrm mě, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.


3.Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jakož i předpisy souvisejícími, vše ve znění novel.
 

4.Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, který není spotřebitelem (podnikatel), výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími.

Ochrana osobních údajů

1. Prodávající, jako správce osobních údajů, zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „Nařízení") následující údaje registrovaného uživatele/kupujícího: jméno, příjmení, adresa, sídlo, název společnosti, telefonní číslo, e-mail, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, číslo účtu a stát doručení.

2. Jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, číslo účtu, adresu, sídlo a stát doručení je nutné zpracovat pro plnění z kupní smlouvy a pro případnou obranu a ochranu práv a oprávněných zájmů Prodávajícího
Takové zpracování umožňuje ust. článku 6 odst. 1 písm. b) a f) Nařízení. Tyto osobní údaje budou Prodávajícím zpracovávány po dobu 10 let od uzavření kupní smlouvy, není-li příslušnými právními předpisy vyžadována doba delší.

3. Na e-mailovou adresu mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení pro zboží stejné nebo obdobné povahy, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne. Tato sdělení lze kdykoliv jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.

4. Osobní údaje jsou zpracovány Prodávajícím, mohou však být zpracovány i těmito zpracovateli:
společnost IRISOFT SYSTEMS s.r.o., se sídlem Praha 2 - Vyšehrad, Neklanova 120/18, PSČ 12800, IČ: 27945014
společnost Česká pošta, s.p., se sídlem Praha 1, Politických vězňů 909/4, PSČ 22599, IČ: 471 14 983
společnost Zásilkovna s.r.o., se sídlem Drahobejlova 1019/27, Libeň, 190 00 Praha 9, IČ: 28408306
společnost PPL Sídlo PPL CZ s.r.o: K Borovému 99, Říčany – Jažlovice 25101 IČ: 25194798

5. Kupující bere na vědomí, že podle Nařízení má právo:
5.1. požadovat po Prodávajícím informaci, jaké osobní údaje zpracovává,

5.2. vyžádat si u Prodávajícího přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování

5.3. vznést námitku proti zpracování

5.4. požadovat po Prodávajícím výmaz těchto osobních údajů,

5.5. na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů

5.6. podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

 

Reklamace

V případě, že kupující našel na zakoupeném zboží po rozbalení v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným skladováním či manipulací, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.


Postup reklamace 

Pokud nastanou okolnosti reklamace a kupující chce reklamovat zakoupené zboží, zašle o tom e-mail prodávajícímu. E-mail musí obsahovat minimálně tyto informace: název výrobku, číslo prodejního dokladu, popis závady, preferovaný způsob vyřešení reklamace. Nejpozději do 5 pracovních dnů budou kupujícímu zaslány informace o dalším postupu.

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena dle platné zákonné úpravy. Důraz bude kladen na postup preferovaný kupujícím. Nárok na uplatnění záruky zaniká pokud výrobek nebyl uchováván dle podmínek, které jsou uvedeny na obalu.
 

chcete se nás něco zeptat? nenašli jste na našem eshopu?

777 000 241

aksarahcz@gmail.com

 

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

- vaši domácí mazlíčci

Přihlášení